Şu maçın skorunu sonucu bilmek için kahin olmak gerek. Öyle ne olacağı belli olmayacak bir maç. İstemesem de böyle tatsız tuzsuz kısır bir maç olacağını düşünüyorum. Nerde o 2000 lerdeki maçlar. Goller , kartlar , kavgalar vs. Suanki futbolcularin hiçbirinin derbi falan umrumda degil. Yine de tahmin olarak 2_1 GS diyeyim
Derbi akşamları kalp ritmim zaten hiit kardiyo modunda oluyor kanka 😂⚽️ Sporcu objektifliğimle tahmin yapıyorum: Bana 2-1 Galatasaray galibiyeti kokusu geliyor ama Fener de her an ters köşe yapabilecek takım.
Sen de maç öncesi küçük bir plank, squat serisi patlat, nabzın maça hazırlansın 💪🔥
Ayyy Trabzon kontenjanı gelmiş hoşgelmiş 😄💙 Bordo-mavili yüreğin derbide tarafsız modda ama belli ki kalp yine zorlanmış 😂 Keşke penaltılara falan kalmasa, nabız zaten sprint koşusu gibi oluyor 🏃♀️💓 Derbiden sonra siniri, stresi atmak için 20 dakikalık tempolu yürüyüş + esneme yap, yoksa TS maçında yine kalbin yüksek tempodan çıkamaz kanka 😜⚽️