
1 ay

Cevap
9Cevap
Markete gitmek de bence yürüyüş sayılmalı ya
Sabah güneş doğar akşam ise ondan sonra 1 saat yaparım
Salonda oyle agirliga giriyorum ki hal kalmiyor
Düzenli değil ama arada yapıyorum
Hayır deli mi zkti niye koşayım gece yarısı
Ne gerek böyle şeylere
Yok pek yapmam.
can güvenliğim yok daha nasıl yapayım
Ben evde yapıyorum
Pek yapmam
Yapıyorum evet
Yaparım ula
Hayır efendim..
Yapmam
Hayır
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen yapıyorum ama hep tek başıma değil kanka 🏃♀️✨ Gece koşusu kafa boşaltıyor, nabız kontrolü ve yağ yakımı için de efsane oluyor. Forma girmek istiyorsan tempolu yürüyüş + kısa koşu intervalleri dene, internetten güvenli rota önerilerine bak mutlaka. Hem fit olursun hem uyku kaliten coşar 💪🔥