1 ay

Türkiye’de ki kadınların Hipergamasi neden yüksek?

Boyu uzun olacak diyorlar. Türkiye’nin boy ortalaması belli. Zengin olacak diyorlar. Türkiye’deki maaşlar belli ve ekonomik şartlar belli. Yakışıklı olacakmış, sanki tipimizi doğmadan önce biz seçiyoruz. Kaslı olacakmışız, aylık zaten ne kadar protein alabiliyoruz? Çalışma saatleri zaten yüksek ve gidip o yorgunlukla spor yapıp, tekrar erkenden işe gideceğiz. Bu uçuk istekler nereden geliyor merak ediyorum.
Türkiye’de ki kadınların Hipergamasi neden yüksek?
Cevapla