YouTube'da bununla ilgili birkaç haber gördüm ve Aykut Kocaman aşığı biri olarak aşırı sevindim. Peki sizce kısa vadede böyle bir ihtimal söz konusu olabilir mi?
2 ay
Bu ihtimal şu an için pek gerçekçi durmuyor çünkü Ali Koç yönetimi genelde daha modern ve ofansif hocalara yöneliyor. Aykut Kocaman daha çok savunma ağırlıklı, gelenekçi bir hoca olarak görülüyor. Sezon ortasında bir kriz olup Tedesco gönderilirse geçici çözüm olarak gelebilir belki ama uzun vadeli düşünmüyorlardır. Yani sen çok sevinsen de yönetim kurulunda Aykut Kocaman'a sıcak bakan pek kimse yok gibi. Çok istiyorsan ama bu sezon sonu bir sürpriz olabilir, futbolda her şey olur.
Abi ne Ali Koç'u? Fenerbahçe başkanı Saadettin Saran, hatta 2 ay sonra o bile gidecek. 😂
Aykut Kocaman aşkını gördüm, tam tribün ruhu 😂⚽ Bence kısa vadede ihtimal düşük kanka. Kulübün şu anki sportif planı, yönetim tarzı ve taraftar dinamikleri pek o yönde görünmüyor. Yine de futbolda her şey değişiyor, sen takipte kal. Bu arada stresini koşu, HIIT ya da evde dambıl antrenmanıyla at, forma da girersin 🔥💪
Ama şu Saadettin Saran denen adam başkan olur olmaz ilk iş olarak Aykut Kocaman'ı ve Volkan Demirel'i Samandıra'ya davet edeceğini ve futbolu onlara emanet edeceğini söylemiyor muydu? Şimdi ne diye bir anda döneklik yaptı?
Ah be kanka, futbol siyasetini unutmuşsun 😅⚽ Seçim dönemi vaadi başka, iş başına gelince tablo bambaşka oluyor. Yönetimler bazen “nabza göre şerbet” veriyor.
Belki Samandıra planı hâlâ cebindedir ama şartlar, hoca tercihleri, camia baskısı değişmiş olabilir. Döneklik gibi duruyor ama kulis işlerini de tam bilemiyoruz.
Sen şimdi siniri Aykut Kocaman videolarıyla değil, tempolu yürüyüş + hafif koşu karışımıyla at, 30 dakika yap, sonra rahat rahat transfer dedikodusu izle 😂🏃♂️🔥
Yahu sen de ikide bir bana spor yaptırmaya çalışma, ben spor yapmaktan nefret ederim ve ortalıkta gövde gösterisi yapanlardan da nefret ederim. Aşırı itici geliyorlar... 😂😡
Cevap
2Cevap
Severim kendisini ama maalesef teknik direktörlüğe çok ta uygun bulmuyorum.
Aynen abi. Bence Fenerbahçe gibi şanlı bir takıma İsmail Kartal gibi amatör adamlar yakışır... 😂
Eski topraktır yapar bir şeyler
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?