2 ay

Spora başladım ama spordaki erkeklerden nefret edıyorum napıcam?

Spor salonunda çoğunlukla erkek var ve ben buradaki erkeklerden tiksiniyorum resmen, yüzüm hep asık, suratsızım, enerjim negatif oluyor. Mesela ben bir aleti yapıyordum, hızlıca bıraktım, bön bön bana bakıyorlar, ne bakıyorsun mesela, işine baksana. Sonra mola verdim, aletin başına gittim, o bakanlardan birisi geçmiş oturuyor, bir şey de yapmıyor. Siz kullanacak mısınız diyorum, siz kullanacaksanız buyurun diyor. Evet kullanacağım dedim. Sonra 2 3 kişi birden geldiler, sırayla yapıyorlardı, sıra bana geçti, çocuk da elini uzatıyor hani buyurun sıra sizin gibisinden, sanki ben bilmiyorum, gereksiz gereksiz laubali olmaya çalışıyorlar gibi. Başka yere de gidemem, ödemeyi yapmıştım. Sırf onlarla karşılaşmayayım diye geç gidiyorum, gene onlar var. Gitmeyeceğim 4 5 gün.

Spora başladım ama spordaki erkeklerden nefret edıyorum napıcam?
Cevapla