2 ay

Gsnin fb 3. lüğe düşsün diye bilerek tsye yenildiğini düşünüyorum sizce?

Sonuçta artık FB'nin şampiyon olma ihtimali yok

Gsnin fb 3. lüğe düşsün diye bilerek tsye yenildiğini düşünüyorum sizce?
Cevapla