2 ay

Bugün bir mutlu hissettim kendimi, sağlıklıyım diye. Sağlıklı olmak da dopamin ve serotonin salgılamak için yeterli değil mi?

Eve gelirken taktım kulaklığımı. Valhalla Calling Me adlı YouTube oynatıcısını açtım. Yorumlarda bir adam Norveçli olduğunu, bu şarkıyı ameliyatından sonra spor salonunda dinlediğini ve sağlıklıyım diye şükrettiğini okudum. Bir an mutlu hissettim, lan niye üzülüyoruz, niye gerginiz. Daha gencecik kızım lan dedim, en sağlıklı olduğum yıllarda mutlu olmayacaksam ne zaman olacağım...
Bugün bir mutlu hissettim kendimi, sağlıklıyım diye. Sağlıklı olmak da dopamin ve serotonin salgılamak için yeterli değil mi?
Cevapla