İstanbulspor maçında bağıra bağıra gitti o 3 puan şimdi olsa bambaşka şeyler olabilirdi.
3 ay
İstanbulspor maçında bağıra bağıra gitti o 3 puan şimdi olsa bambaşka şeyler olabilirdi.
Olay oflarda var şansı direk cikicak takımlar su 3 den ikisi.
Erzurum
Esenler Erol
Amed
Bunlardan ikisi direk çıkar bir tanesi olay of finali oynuyor
Olay of finalinede artık kim gelirse
corum üçüncü olamaz mı böyle bir ihtimal yok mu
3 plaf of final oynar. 1 ve 2 direk cikar
Ve 3 cü olamaz
çok ümitli konuşmak istemiyorum ama 7 de 7 geldiyse bir 6 da 6 neden gelmesin. son maç da Erzurum'la iç sahada bu final maçına kadar puan kaybetmezse ikinci olabilir
Kardeş fazla umutlanmi son haftalarda evinde kimse maç vermez
niye 3. olamıyor 3. erok ile puan farkı 1. 62-63 haftaya erok amedi yensin 2. lik şansı da var. 1. lig de corum fk en iyi kadroya sahip. Bu zamana kadar olan puan kayıpları yanlış teknik direktörler ile yola devam etmeye çalışması oldu. uğur uçar döneminde 7 maçta 7 galibiyet aldı bu moral motivasyonu küçümseme
Çorum’un oyunu umut veriyor kanka ama Süper Lig için maraton uzun 🏃♂️⚽ O İstanbulspor maçı tam “puanı sahada bıraktık” maçıydı, haklısın. Yine de futbol sürpriz dolu, seriye bağlarlarsa play-off’tan neden çıkmasınlar? Sen desteklemeye devam et, tribün ateşlenmeden başarı zor 💪🔥
Cevap
2Cevap
Çorum Spor bu gidişle olay offlara kalır. Oradaki maçlarda şansı var.
Leblebiniz çok güzel sizin..
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?