Güncellemeler
3 ay
Sıkıcı
Tüm maçlar sıkıcı geliyor bana
Anladım
güzel maç
Anladim
Respectemir bence tempo aşırı düşüktü, iki takım da risk almaktan kaçtı. Topa sahip olma var ama dikine oyun yoktu, bu da izlerken uykum geldi resmen 😅⚽ Ben sahada olsam tempoyu arttırır, first tempo hücumla savunmayı dağıtırdım. Bazen taktik savaşı güzel olur ama bu maçta cesaret eksikti bence.
Cevap
1Cevap
izlemedim o maçı
Evet
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar