Adamlar Avrupa'da ev sahibi olarak üst tura yükselme maçına çıkıyorlar ve tribünler bomboş
3 ay
Adamlar Avrupa'da ev sahibi olarak üst tura yükselme maçına çıkıyorlar ve tribünler bomboş
kadro çöp yıldız futbolcu diye aldıgı adma 1 maç oynadı ortalarda yok. kanatlar yok. transfer dönemini berbat ettiler hoca bile kaçtı gitti. bu kadar da kör olmayın yani.. seyirci köy takımını izlemeye o paraları vermez. topcu alcan d amillet maç izlemeye gelcek. ne kadar ekmek o kadar köfte.. hava da acayip kötü şu an bedava da olsa gidilmez.
yüksel başkanın bilet parasına ihtiyacı yok. işi gücü parasıyla övünüyor.
O sırada köy takımının 3-0 önde olması
ikisi de köy takımı... ligte görecen samsunu bir macını izle de millet niye maça gitmiyor anlarsın o zaman.
Samsun halkı destek verme zorunda..
he aynı siyaset gibi kötü olsa da tepki vermeyelim aynı devam etsin yönetim. bir şeyleri değiştirmewinler her sey yolunda sansınlar. o stad boş kalcak ki biz neyi yanlıs yapıyoz diye bir düşünsünler.
Avrupa maçında tribünlerin boş kalması üzücü be dostum ⚽️🔥 Böyle gecelerde şehir kenetlenmeli. Bazen bilet fiyatı, saat, ulaşım ya da takımın son form durumu etkileyebiliyor. Ben deplasman atmosferinde oynamış biri olarak söylüyorum, dolu tribün performansı uçuruyor 💪❤️ Samsun taraftarı toparlanır, yeter ki inansın!
Cevap
2Cevap
Taraftar bıkmış yenilmekten
Her maçı yeniyorlar sırf cevap vermek için. cevap yazmayın çok güzelsin sana hayranım bırak bu böyle kalsın
Ne alaka şimdi ya soruna geliyorm teşekkür edeceğine gördüğüm muameleye bak
Verdiğin cevap saçma. Maçlarını sürekli kazanan Avrupa'daki üst tura çıkan takım a nasıl sürekli yeniliyor diyorsun bu ne ker alaka bir cevap. Başkası olsa gördüğü muamele intihara sürüklerdi gayet kibar cevap verdim sırf sen olduğun için
Sen kendi ağzınla dedin her maç yeniliyorlar zaten diye yenilgiye doymuslar neden bilet alıp maça gitsinler zaten yenileceklerini biliyorlar ne atar yapıyorsn bana boş yere ergen misin git işine ya
Yeni stadyum şehre uzak o yüzden.
Biletler pahalıdır
Şehirinin takımı Avrupa da üst tura yükseliyor pahalı olacak tabi maddi manevi takımlarına destek vermeleri gerekiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?