Fenerbahçe’nin sorununu buldum bakalım katılacak mısınız?

Fenerbahçe son 10 yılda 99 puan topluyor yine şampiyon olamıyor , derbi kazanıyor son hafta şampiyonluk veriyor, iyi kadroyla olamıyor ucuna geliyor olamıyor … bu işe çok kafa patlattım ve cevabını buldum. Fenerbahçe’nin stadının ve yerinin değişmesi gerekiyor. Fenerbahçe 2000'lerin başında en büyük ve yeni stada sahipti, bu takıma da yansımıştı 2001 ile 2007 arasında 4 kere şampiyon oldu. Galatasaray ve Bjk de yeni stadla yükseliş yaşadı. Fenerbahçe stadı artık miladını doldurdu , bir cehennemdi çözüldü , heyecan vermiyor , çok başarı ile çok travma var o stadda , o ışıklar o renk o mekân değişmeli , yeni ve sıfır bir yere geçmeli Fenerbahçe , rakiplerinin ilk kez yaşadığı bir ortamda ev sahibi olmalı? Katılıyor musunuz?

Fenerbahçe’nin sorununu buldum bakalım katılacak mısınız?
Cevapla