Spor salonundan, hiç sevgili, ya da arkadaş edindiniz mi?

Ya tamam biliyorum. Spor salonuna spor yapmak için gidilir. Sevgili yapmaya gidilmez. Tabii ki benim de amacım sağlık için spor yapmak tamam sevgili aramak için oraya gidilmez. Sevgili her yerden bulunabilen bişey zaten. Ama benim merak ettiğim. Hiç böyle spor salonunda spor yaparken, beğendiğiniz biriyle sevgili ya da arkadaş oldunuz mu? Ben spor salonuna gidiyorum. Çok güzel kızlar ve yakışıklı erkekler var. Daha çok antrenörler sevgili yapıyor oralarda. Görmüştüm. Spora sevgilisiyle gelen var da. Orada mı sevgili oldular. Yoksa önceden tanışıp sevgili olup, sonra spora mı yazılılar bilmiyorum sormam zaten 😅

Sevgilim oldu Gym'de tanıştık
Flört falan oldu da İlerisi olmadi
Karşı cins arkadaşım olmuştu, oldu
Hemcinsimle arkadaş olduk ordan tanıştık
Valla kimseyle ne arkadaş oldum, ne sevgili oldum. Sporumu yaptım geldim 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Spor salonundan, hiç sevgili, ya da arkadaş edindiniz mi?
Cevapla