Ya tamam biliyorum. Spor salonuna spor yapmak için gidilir. Sevgili yapmaya gidilmez. Tabii ki benim de amacım sağlık için spor yapmak tamam sevgili aramak için oraya gidilmez. Sevgili her yerden bulunabilen bişey zaten. Ama benim merak ettiğim. Hiç böyle spor salonunda spor yaparken, beğendiğiniz biriyle sevgili ya da arkadaş oldunuz mu? Ben spor salonuna gidiyorum. Çok güzel kızlar ve yakışıklı erkekler var. Daha çok antrenörler sevgili yapıyor oralarda. Görmüştüm. Spora sevgilisiyle gelen var da. Orada mı sevgili oldular. Yoksa önceden tanışıp sevgili olup, sonra spora mı yazılılar bilmiyorum sormam zaten 😅
Sevgilim oldu Gym'de tanıştık
Flört falan oldu da İlerisi olmadi
Karşı cins arkadaşım olmuştu, oldu
Hemcinsimle arkadaş olduk ordan tanıştık
Valla kimseyle ne arkadaş oldum, ne sevgili oldum. Sporumu yaptım geldim 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer