Tekvando maçında rakibime çok artistlik yapıp nakavt oldum, sizce rezil mi oldum?

İki rakip tekvando kulübüyüz. Hocalarımız da rakipmiş eskiden o yüzden beni bir kızla hep rakip yaptılar , ben kulübün en popüleriyim o da kaptan. Baya rekabet vardı ben de onun gazıyla o kızla çok dalga geçtim , bir önceki şampiyonada sakattı benden korktuğu için sakat gibi yaptığını söyledim bir kere karşıma çık artık falan dedim hatta arkadaşlarla karşılaştığımızda da bu sefer dayaktan kaçamayacaksın falan dedim bir de galibiyet sayım ondan fazla diye tekniğini övenlere önemli olan kazanmayı bilmek dedim. iki gün önce de turnuvada fazlasıyla sinirlendirdim onu bu sefer kaçma dedim hazır mısın dedim finalde karşılaştık , maç aslında eşit gidiyordu ama çok sert bandotolyo attı çeneme ve yerden kalkamadım , baya bir buz koydular ve beni yerden kaldılar kız da o sırada kupa aldı ve arkadaşları beni görünce güldü , sizce rezil olmuş muyum?

Tekvando maçında rakibime çok artistlik yapıp nakavt oldum, sizce rezil mi oldum?
Cevapla