Aşırı güçsüz hissediyorum artık, bu halimi daha çok sevmem normal mi?

Selam arkadaşlar,

Eskiden vücudum çok daha kütleliydi; kollar, karın ve omuzlar her türlü kıyafetten "buradayım" diyordu. Mont giydiğimde bile o yapılı duruş gitmiyordu, kollarım tamamen doluydu.

Tamamen doğaldım ama bayağı gelişmiştim.

Şu an ise durum tam tersi: Omuzlar indi, kollar ve bilekler bile inceldi. Artık o eski heybetim yok, daha "düz" bir fizik halindeyim. İşin garibi, artık spor yapma isteğim de pek yok.

Eski halimin yokluğunu bazen hissetsem de sanırım bu yeni, daha hafif halimi daha çok sevdim.

Aranızda böyle keskin bir fiziksel değişim yaşayan oldu mu? Bu değişimi nasıl karşıladınız ve hangi halinizle daha barışıksınız?

Yaş 22 bu arada benim
Aşırı güçsüz hissediyorum artık, bu halimi daha çok sevmem normal mi?
Güncellemeler
4 ay
Süper soru olmuşuz 🫢
Güncellemeler
4 ay
Yeni soruya bakın mutlaka
Aşırı güçsüz hissediyorum artık, bu halimi daha çok sevmem normal mi?
Cevapla