Bir iki aydır çalışıyorum 15 kg ile başladım şuanda 160 kg sıkma kuvvetine ulaştım neredeyse her gün en az 5 set 15 tekrar yapıyorum

Bir iki aydır çalışıyorum 15 kg ile başladım şuanda 160 kg sıkma kuvvetine ulaştım neredeyse her gün en az 5 set 15 tekrar yapıyorum

Pek işe yarayan bir alet değil. Evde ilk başladığım zamanlarda 60 kg versiyonu duruyor. 1-2 günden sonra Kolay gelince araştırmıştım, öyle ultra bir etkisi yok aslında
Dumbbell ve bar ile tutuş ve çekiş çalışmak ondan daha etkili. Tabii bu imkanlar yoksa da iyi bir alternatif
onlar da var ama bileği geliştiriyor bence oldukça damarlandırıyor 1 2 ay geçince
Tutuş gücü artıyor en azından ya
El yayı candır kanka 💪 Seninki baya seviye atlamış, 15 kg’dan 160 kg’a güzel progression yapmışsın. Önkol, kavrama gücü, barfiks, deadlift hepsine destek olur. Ama her gün yüklenmek yerine en az haftada 1 gün dinlenme ver, tendonlar naziktir 😅
İnternetten “forearm workout” ve “grip strength” diye arat, el yayını o tarz antrenmanlara ekle. Bench, şınav, plank, barfiks gibi tam vücut hareketleriyle kombinlersen hem daha estetik kol elde edersin hem de gücün daha dengeli artar 🏋️♂️🔥
Cevap
1Cevap
Knk senin yüzün çok şişman kolların çok ince nasıl oluyor
fotoğraf eski kanka profilde ki :D 2022 den kalma
El çalışmak yorucu
Yorucu ama güçlendiriyor :D
Dikkat et
Teşekkür ederim. Ederim tabi
Genelde erkekler yapıyor ben hiç denemedim.
valla deneme hiç çok zor sıkması ilk günler :D ama bileklerin narin olmuyor
Bileklerimin narin kalmasını tercih ederim gerek yok 😅
çok da narin kalmasın ya dffsf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?