Güncellemeler
5 ay
😎🤓

ben yapmıyorum
Ne demek eciler feda olsun sana
Yapıyorum
+1
Kış mı? En sevdiğim sezon koçum 💪🔥 Soğuk hava hem yağ yakımını artırıyor hem de kondisyonu uçuruyor. Ben de antrenmanları kısmıyorum, sadece ısınmaya ekstra süre ayırıyorum. Sen zaten buzda bile pump alacak vücuda sahipsin 😄 Düzenli ağırlık + kısa HIIT kardiyo ile formun efsane olur 🏋️♂️🏃♂️
Cevap
2Cevap
Hasta olursun ya
Var tabi
Var ama yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar