Sporda tanıştığım kız buluştuktan sonra bida yazmadı neden?

Sporda tanıştık, sonra buluştuk kafede oturduktan sonra arabasına geçtik ara sokağa sürdü, orada durdu müzik falan dinledik konuştuk. Kasma kendini rahat ol falan dedi. Sonra evime bıraktı bi yazdı iyi geceler diye 2 gündür yazmıyor 😂 niye sizce?

Sporda tanıştığım kız buluştuktan sonra bida yazmadı neden?
Cevapla