Erkeklerin bu kadar fanatik olması nomal bişey mi sevgilim televizyonu kırdı?

Sevgilimle bazen aynı evde kalıyoruz geçen maç varmış FB kazandı diye sinir krizi geçirdi resmen televizyona tekme attı korktum delirdi bir top için ya bu kadar fanatik olmak normal bişeymi var mı burada benzerini yaşayan bana bile herzamankinden farklı davrandı bir maç yüzünden gece ortalık karıştı yaa
Güncellemeler
5 ay
Bu arada ben bir FB li olarak sevindimm ahahahayayhs ama onun delirmesini istemezdim
Erkeklerin bu kadar fanatik olması nomal bişey mi sevgilim televizyonu kırdı?
Cevapla