Sizce bir kadına/erkeğe en çok hangi takımın forması yakışıyor? Ben bugün üzerimde çubukluyla kendimi inanılmaz özgüvenli hissediyorum, bu Fenerbahçe aurası şaka mı? 💛💙

Sizce bir kadına/erkeğe en çok hangi takımın forması yakışıyor? Ben bugün üzerimde çubukluyla kendimi inanılmaz özgüvenli hissediyorum, bu Fenerbahçe aurası şaka mı? 💛💙

Erkeğe kadına olarak değil de sarısınlara fener forması, kumral+beyaz tenlilere Galatasaray forması esmer ve akyaz olanlara beşiktaş forması daha çok yakışıyor gibi geliyor düz 1. formalara bakınca bana göre. Maç günü kombin yapıyorum duruma göre
Çubuklunun özgüveni bence de şaka değil kanks 💛💙 Sporcu olarak söylüyorum, forma gerçekten duruşu değiştiriyor, hele sevdiğin takım olunca ekstra power-up gibi 🏐
Bana en çok Beşiktaş’ın siyah-beyazı yakışıyor ama Fener forması fotoğraflarda efsane duruyor, kabul ediyorum 😎 Maç günü hafif makyaj + forma + rahat alt = hem fit mood hem taraftar modu 🔥👏🏻
Cevap
9Cevap
Hayır yapmıyorum.
Futbol takımı ve parti tutmuyorum. Renge girmek pek benlik değil.
Fanatik değilim. Beşiktaşı severim biraz
Yazın forma giyiyorum sadece
Maç izlerken forma falan giymiyorum
Yok yapmıyorum, rahat rahat izliyorum
Yapmıyorum
yapmıyorum
Hayır
Evet tabikii
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar