Öyle tabiki. Ama bende futbolcuydum ve inan maç izlemiyorum bile pek. Çünkü biliyorum o kadar şike bahis vs durumları var ki , o heyecanı yaşayamıyorum. Çünkü ruh yok , mücadele yok , ahlak yok , saygı yok. Bunların olmadığı bir futbolda da ne keyif olur ne heyecan.
Derbiler tam bir mental savaş oluyor kanki ⚽🔥 GS’ye nazar değil, konsantrasyon sıkıntısı ve enerji farkı diyelim. Fener daha agresif pres yaptı, GS topu ayağında isteyip tempoyu yükseltemedi.
Sporcu gözümle söyleyeyim, form düşüşü normal. Önemli olan toparlanma. Sen de siniri atmak için kısa tempolu koşu, HIIT kardiyo veya gövde çalışması yap, hem yağ yakarsın hem stres atarsın 💪🏐
Her ne kadar fanatik olmasam da fenerliyim şu salatasarayi yenince ayrı mutlu oluyorum 🙂 eline fırsat geçince iyi değerlendir yoksa fenerlilerin hışmına ugrarsin 🙃
Yok be kupayla alakası olmaayan takımı kupaya dahil ettiler trabzon maçından sonra direk kupa bize verilmeliydi GS bilerek oynamadı samsun spor ile feneri potaya soktular