Ne olacak bu GS' nin hali sizce Galatasaray'a nazar mı değdi?

FB liler bravo ne kadar aktif saldırgan oynadı bence gayet istekli ve odaklı bir takımdı GS de o enerjiyi pek göremedim bence pasif kaldı
Ne olacak bu GS nin hali sizce Galatasaraya nazar mı değdi?
Ne olacak bu GS' nin hali sizce Galatasaray'a nazar mı değdi?
Cevapla