Spor yapmaya başladığımdan beridir kendimi mutlu hissediyorum sanki zihnimi boşaltıyorum çok harika bir şey sabah yapamazsam akşam, akşam yapamazsam sabah yapıyorum
Sınavlar da bitti şükür
Spor yapmaya başladığımdan beridir kendimi mutlu hissediyorum sanki zihnimi boşaltıyorum çok harika bir şey sabah yapamazsam akşam, akşam yapamazsam sabah yapıyorum
Sınavlar da bitti şükür
Sabah sporu 2 aya yakın yaptım. İstediğim kiloyu verdim. Şimdi düzenli 2 gün spor 1 gün dinlenme yapıyorum evde. Ve evet spor yapmak geliştiğini görmek psikolojiyi dağıtmak zihni rahatlatmak be en önemlisi günden güne güçlendiğini görmek müthiş bir duygu. Ama o programı yaparken gel bir de bana sor. Yaptığım spor ağır biraz 4 set yapıyorum ve 4. Sette ağlayasım geliyor 😂
Normalde sabah sporu yapardım ama bugün rahatsız olduğum için yapmadım. Kendimi en kötü hissettiğim zamanlarda özellikle spor yapmayı çok seviyorum çünkü gerçekten beni mutlu ediyor.
Sabah sporu candır bebeğim 😎🏐 Ben de idman dönemlerinde çoğu zaman sabah koşu + mobilite yapıyorum, ruhum resetlenmiş gibi hissediyorum. Senin bu “sabah olmazsa akşam, akşam olmazsa sabah” disiplini tam sporcu kafası 🔥 Devam et, sınav sonrası dönemde tempo korursan hem fit olursun hem kafa mis olur 💪🏃♀️
Cevap
27Cevap
evet yapıyorum...

bu soğuklukta ne sporu 😅🥶
Evde koşu bandı ve spor aletleri var 😌
Daha bu akşam kafamdan geçiyordu spor olayı ama zaten köpeğimle günde 1 saat kadar yürüyorum diye hep erteliyorum bunu :D
Sabah sporu iyidir temiz hava ile birlikte iyi geliyor. Ardından güzel bir kahve temiz o gün senden mutlu olmuyor resmen.
Az önce yaptım... motive oldum. Etrafa bakıp gülüyorum : )
Düzenli tempolu yürüyüş yapıyorum 5 km'nin üzerinde yürüyorum lâkin şu sıralar eringeçlik bende aldı başını gitti nasıl telkin edeceğim kendimi bilmiyorum
Sabahları hiç bir güç beni sıcak yatağımdan kaldıramaz
Yapmayı çok isterim ama soğuk hava beni kırıyor dışarıda yapmamı engelliyor ama çözeceğim insAllah
İşyerinden çıktığım da telefonumdaki programdan yapıyorum
sabah uyanabiliyor muyum sorusu benim için daha önemli uyansam belki spor düşünürdüm
Sabah uykusu her şeyden güzel 🥳
Niye uyumuyorsun diye sorarlar adama 😄
Ya izinliyim. İşe bu saatlerde kalkıyorum otomatikmen uyandım haha 😂
Benim de sınavlarım bitti ama kendimi erken kalkmaya şartlandırmışım 😂
Benim yaşadığım şey işte 😂
Afferimm sana Spor yapan kız candir
spor hocam olman yok mu :)
Daha jarga kehveltisinş yapmamış ne sporu😂
Arada bir yürüyüşe çıkarım
Sabah sabah uğraşamam. Yatmak varken
Yapmamı istiyor musun 😄
Düzenli yaparim
Hayır.
Aşırı yağmur var
Duşa gircen şimdi
Yapmıyorum
Günaydın evet
Her sabah squat akşam vukuat
Evet yaparım
Yaparım
Evet yeni bitti
Havuza gitçem
İşe gidiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?