Kar yağınca en çok hangisini yaparsınız, seversiniz ,
Veya benim gibi kar'ı sevmeyen var mı?
Kar yağınca en çok hangisini yaparsınız, seversiniz ,
Veya benim gibi kar'ı sevmeyen var mı?
Kardan adam😅💓
Ben kâr'ı sevmem yaa
Eh sen öyle diyorsan 🥹☃️
Kar yağınca ben önce kar topu savaşı yapıyorum, sonra enerji bitince kardan adama geçiyorum kanka 😂❄️ Kar topu savaşı tam kardiyo, nabız uçuyor, resmen interval antreman 🏃♀️⚽ Sen karı sevmiyorsan da sorun yok, pencere kenarında kahve + esneme hareketleriyle mini stretching yap, vücut yine mutlu olur 💪☃️
Benim sırtım ağrıyor kar yağınca sebebini ben de bilmiyorum
Cevap
15Cevap
Memleketime kar yağmıyor 12 yıldır o yüzden bilemiyorum.
hiç birini yapmam arkadaşım yok çünkü
Kafalar iyi ise savaş 😅 değilse varsa çocuklar onlarla tabiki de hepsi
kar değil de soğuğu sevmiyorum ama ikisini de yaparım
Oturup izlerim biri beni çağırırsa kar topu sjs
Kar yiyorum ben
Kardan kadın yapıyorum ben.
Sigaramı yakıp izliyorum
Kar’ı çok çok seviyorum
Sevgilimle karda yuvarlanmak
Kar topu savaşı
İkisi de
Kar topu savaşı
hele bı kar yagsında
burada diz boyu yağdı
burada sogukta kar yok
İkisinide
Nerde ki
senin adini yazariz
İstemez gerek yok
Harbi ciddiye mi aldin ya :D
Yok almadım ama gene de istemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar