Bugün Fenerbahçe- Beşiktaş derbisinin sonucu ne olur sizce?

Ben. 3-2 Fenerbahçe alır diyorum hadi bakalım😅 bol gollü olsun seyir zevki yüksek olsun😂 Fenerbahçe’m kazansın 💙💛
Bugün Fenerbahçe- Beşiktaş derbisinin sonucu ne olur sizce?
Cevapla