Futbolcular kötü oynayınca işkenceye uğruyor mudur?

ben futbolcu olsam milyarları alıyom maç skmde olmaz hiç oynamam bu futbolcular bu kadar hırsla oynadıklarına göre kötü oynadıklarında kesin kırbaç mırbaç işkenceye uğruyorlardır

Futbolcular kötü oynayınca işkenceye uğruyor mudur?
Cevapla