Spor sonrası selfie keyfi?
Evet öyle
Hayır değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Spordan sonra foto çekmek bazı insanlar için bir ritüel gibi. Terleyince kendini güçlü hissediyor gelişimi görmek hoşlarına gidiyor hatta bugün de geldim diye kendilerine kanıt olsun diye yapıyorlar. Ama herkes böyle değil. Bazıları spor çıkar çıkmaz eve kaçmak ister aynaya bile bakmak istemez. Bu da çok normal. Yani olay kural falan değil. Tamamen karakter meselesi. Kimi seviyor kimi sevmiyor. Kimse de seni bunun üzerinden yargılamaz.
spor sonrası çekilen fotoğraflar kişiye gelişimi için motivasyon sağlayabilir
salonlarda bu yüzden ayna vardır zaten
ama olmazsa olmaz mıdır evet
çokta gerek yoktur
Güzel fikir
Senin için olmazsa olmaz bir kural. Çünkü çok güzelsin. Sen sadece spordan sonra da değil, spordan öncede çekip paylaşmalısın dünya güzeli <3
Mersi
de rien
Olmazsa olmaz demek saçma olur da, iyi hissettirir o kesin
Cevap
15Cevap
çekilmek tercihtir
Evet kuraldır çok terlememiş ise yüzümüzü su ile yıkayıp çekmek daha çekici olur
Hergün hergün çekersen bi anlamı kalmaz, her haftasonu veya ay çeksen bir öncekine baktığında "iyi gelişiyorum" diyebilirsin, motivasyon olabilir belki.
İyi olur tabi, sonuçta emek ve zaman verdiğin bir şeyin sende oluşturduğu olumlu değişimi fotoğraflards görmek istersin.
Evet fitnessa gittiğim dönem her çıkışta çekerdim soyunma odasında adettendir 😅
Ben fotoğraf çekmeyi sevmeyende değilim sevende orto
evet çünkü pump oluyor
Genelde çekerim.
İyi hissediyor insan. O dopaminle çekiyorlar
Evet öyle gibi
Gerekli bulmuyorum
Çekebilsem çekicemde beceremiyorum
Öyle olmazlarım yok 🤷♀️
Değil
Genelde yapıyorlar ya
öyledir evett
Çok fotom var
Benim tarzım değil..
Ilgi hastaligi
İhtiyaç gibi
Asla yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?