Arkadaşlar gözlük kullanıyorum lense alerjim var ama yüzmeye başlamam gerekiyor gözüm 4 derece bozuk. Nasıl olacak, zorlanır mıyım? Fikri olan?
Dalga geçmeyin lütfen.
Dalga geçmeyin lütfen.
Lense alarjin varmış klora değil :) sıkıntı yaşamazsın yine de suyun içinde gözlerini çok açma
bir dene. çok zorlanırsan numaralı deniz gözlükleri ver onlardan alabilirsin
Cevap
1Cevap
Zorluk yaşayabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar