Her gs nin ucl galibiyetinden sonra fenerbahçeliliğimden soğuyorum neden böyle oluyor acaba?

Hep dalga geçilen zorbalanan taraftayız çok üzülüyorum
Her gs nin ucl galibiyetinden sonra fenerbahçeliliğimden soğuyorum neden böyle oluyor acaba?
Cevapla