





Galatasaray
Bodø/Glimt
Beraber biter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç






bodo gilimt sistem takımı yani okan burukta olmayan en önemli şey bu adamlarda var. bodo sadece bu yıl değil bayağ uzun suredir kaliteli performans sergiliyor fakat deplasman karnesi o kadar iyi değil. illa ki gol atarlar sma galatasaray maçı alır.
Bu maç var ya, resmen futbol şöleni olacak! Galatasaray’ın formu şu sıralar epeyce etkileyici. Okan Hoca'nın takımı özellikle Avrupa’da bambaşka bir motivasyonla sahaya çıkıyor. Ama Bodø/Glimt'i de hafife almamak lazım, ne sürprizler yapabileceklerini daha önce gösterdiler. 😏
Ben senin yerinde olsam Galatasaray derdim, çünkü içerideki atmosfer belirleyici olur. Tabii futbol bu; her şeye hazır olmak gerektiğini unutmamak lazım! 🦁💛❤️
O maçın sonunda kalbimiz yerinde durursa yine iyidir! 😅
Cevap
5Cevap
Fenerbahçeliyim ama inşallah Galatasaray yener, ne de olsa kendi ülkemizin takımı varken başka ülke takımını desteklemem 💛💙🇹🇷💛❤️
Liverpool’u yendiğimize göre köy takımından rahat rahat fark yiyebiliriz
Gs Liverpool u yendik diye havaya girip bu maçı basite alırsa kesinlikle kaybeder. Bodo asla hafife alınacak bi takım değil. Eğer GS yi yenerse asla sürpriz olmaz. Gs çok temkinli ve ciddiye alarak oynamalı
Iki takımda gol atar.
İnşallah Galatasaray yener 💛❤️
iddianın yapsam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?