Sevgilime forma alıp kendi adımı yazdırmam güzel bir jest olur mu?

Sevgilimle 4. yıldönümümüzü kutlayacağız bugüne kadar ona alınabilecek her şeyi aldım ama ben fenerli olduğum için hiç galatasaraylı bir hediye almadım. Bu sefer ona arkasında benim adım yazan bir forma almayı düşündüm. Onun adını ya da futbolcu adı yazsam yıldönümü anlamını taşımaz diye düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım kendisi fanatik gsli
Sevgilime forma alıp kendi adımı yazdırmam güzel bir jest olur mu?
Cevapla