Hâlâ daha beşiktaşla 8 yedi diye neden dalga geçiliyor?

Onca yıldır 8 yediğinden dolayı dalga geçildiği için bugün Beşiktaşlıların Liverpoolu desteklemesi normal değil miydi sizce de?

Hâlâ daha beşiktaşla 8 yedi diye neden dalga geçiliyor?
Cevapla