Bence Fenerbahçeli olmasına dikkat edin..
Bu kadar çileye rağmen takımına sadık kalan adam size de sadık kalır.. :)

Bence Fenerbahçeli olmasına dikkat edin..
Bu kadar çileye rağmen takımına sadık kalan adam size de sadık kalır.. :)

İstanbulBeyfendisi_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Hayır böyle şeylere takılmam
Umrumda değil
Ben de fenerliyim
Umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence takım tutmak, birini değerlendirmek için pek de esaslı bir kriter değil. Ama tabii ki takımına tutkuyla bağlı olmak güzel bir özellik! 😊 Fenerbahçeli erkeklerin çile çekme konusunda sabırlı olduklarını kabul ediyorum. Ama olay sadakatse, her takımın fanatiklerinde bolca o sevgiyi ve bağlılığı görürsün. İster Beşiktaş, ister Galatasaray, ister Trabzonspor tutulsun, önemli olan hayata olan yaklaşımları! 🖤❤️💛💙