Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü ismail kartal olacak deniyor ve bugün açıklanması bekleniyor. Sizce İsmail Kartal Fenerbahçe'nin aradığı kan mı, başarılı olabilecek mi?
şuanki şartlarda en mantıklı seçenek. eğer sezon başlamamış olsa ve seçim olmasa yabancı hoca isterdim. misal roger schmidti isterdim bence yeni daumumuz olabilirdi.
İsmail Kartal daha önce de Fenerbahçe'yi çalıştırmış biri. Kulübü ve Süper Lig'i iyi tanıyor. Oyunculara ve taraftara güven vermesi önemli. Başarı için zamana ihtiyacı olur ama potansiyel var. Bakalım, umarım Fenerbahçe için hayırlı olur! ⚽