GS liler çok icerlemis edersonu galiba verin osimheni alın edersonu madem bu kiyagoda. kimse yapmaz 😂?

Güzel takas olur bence
GS liler çok icerlemis edersonu galiba verin osimheni alın edersonu madem bu kiyagoda. kimse yapmaz 😂?
Cevapla