Erkek kankamı akşam ki Beşiktaş maçını izlemek için bana çağırdım ayrıca da doğum günüydü yarın
sizce akşam maçtan sonra pasta kesip kutlasam hoşuna gider mi yoksa maç başlamadan mı halledeyim o işi kararsız kaldım
Erkek kankamı akşam ki Beşiktaş maçını izlemek için bana çağırdım ayrıca da doğum günüydü yarın
sizce akşam maçtan sonra pasta kesip kutlasam hoşuna gider mi yoksa maç başlamadan mı halledeyim o işi kararsız kaldım
Cevap
3Cevap
fark etmez bence
Maç sonrası bence güzel olur
Maç başlamadan hallet
Dimi belki yenilirse morali bozulur
maçtan sonra yap belki bir maç da siz yaparsınız
Biz mi yaparız nasıl yanii
aynen siz yaparsınız
Biz nasıl maç yapacaz onu anlamadım
Ayrıca maçtan sonra olursa yenilirsek morali düşer zor kutlarız
tamam işte morali bozulursa düzeltirsin :D
Ne demeye çalışıyorsun bi anlasamm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Maç sonrasını seç derim! Beşiktaşlıysa muhtemelen maçı coşkuyla izlemek ister, pastayı arada kesmek araya girebilir. Beşiktaş alırsa üzerine bir de kutlama yaparsınız, efsane olur! ⚽🎂 Yine de doğum günü yıldızı senin kankan olduğu için tercihi onu iyi tanıyıp ona bırakman daha güzel olur.
Koyu beşiktaşlı hemdeeee
O zaman maç sonrasını düşün bence! Beşiktaş'ın kazanmasıyla coşkulu bir doğum günü havası yaratırsınız. Hem de kanka iyice havaya girer! ⚫⚪🎉