Millet neden kendi takımlarının hatalarını görmüyor?

Zamanında süper ligde olan çoğu takımın özellikle uğruna bazen insanların öldüğü holiganlar yüzünden birçok olay olduğu 3 büyük takımda fazlasıyla yönetim kuruluşundan falan fetöcü çıktı. Eskişehirsporluyum burada bile vardı. Ama Millet neden Galatasarayı suçluyor sadece? Ligte başarılı olmuş takıma laf adıp kendi takımında sanki olmamış gibi davrananlara sinir oluyorum. Kendi takımınız da da var beyler bayanlar hepiniz mi fetocusunuz o zaman düzgün vurun bari takımdab vurucaksanız :D

Millet neden kendi takımlarının hatalarını görmüyor?
Cevapla