Spor salonuna yazılacağım ama çok utanıyorum?

Hiç kimseyi tanımadan öylece ortama girmek beni çok geriyor. Aslında sıcakkanlı biriyim ama dışardan soğuk durduğumu bu yüzden benimle tanışmaya çekindiklerini söylüyor insanlar. Kalabalık içinde yalnız kalmak daha korkunç oluyor. Bir de sporla alakalı hiçbir şey bilmiyorum onun içinde çekiniyorum. Spor yapan salona giden arkadaslar tavsiye verebilir mi?
Spor salonuna yazılacağım ama çok utanıyorum?
Cevapla