Evet, Amigo Orhanın sahaya inip çektirmesiyle başlamıştır... ki o zamanlar böyle kısa değil uzun çekilirdi... üç defa olurdu ona sebep üçlü denirdi... Peşinde kırmızı, şimşekler denilip başlanırdı... Kocaelispor taraftarının da buna karşılık yemyeşil - simsiyah şimşekler, ananızı si... ler demesiyle Türkiyede her tribünde çekilmeye başlanmıştır...
1993 yılında yaratıcı beşiktaş taraftarı tarafından türk futboluna armağan edilen ve artık anonim hale geldiği için önüne gelenin sahiplendiği tribün desteği... son zamanlarda ultraslancıkların "aslında bunu biz bulduyduk" diyerek komik duruma düşmelerine sebep olan tezahurat... doyasıya dinlemek isteyenlerin
@muhammedasddsa Tam tersine her şeyi kendinin sanan, en iyisi sanan Beşiktaş taraftarının yine bir şeyleri sahiplenme çabasıdır. Üçlü 60'lı yıllarda Eskişehirspor'un ve Türkiye'nin ilk amigosu Amigo Orhan tarafından icat edilmiştir. İstanbul takımlarının o zamanlar tribün kültürü bile yoktu. Ayrıca üçlü denmesinin sebebi üç heceli bir şekilde söylenmesi değildir kaldı ki orijinali öyle bile değil.
@muhammedasddsa Yetmediyse: "Galatasaray’a transfer olan Radamel Falcao’nun takıma getirdiği birlik ve beraberliğe hayran kaldığını belirten Orhan Erpek, “Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz açıklamasında ‘3’lü tezahüratı bulan Eskişehir halkıdır’ dedi ve benden bahsetti. Kendisine çok teşekkür ederim. 3’lü olur 4’lü olur biz komple stadyumu kenetliyorduk, tek vücut tek nefes olurduk. O dönemde çok farklı tezahürat şekillerimiz vardı. Kitlesel tezahürat şeklini yapıyorduk. Bunun patenti bizde. Galatasaray Başkanı sayın Mustafa Cengiz de Galatasaray’ın birlik beraberliğine vurgu yapmak istemiş olabilir. Nitekim şimdiki taraftarlar gruplara ayrılmış, bizim zamanımızda bu yoktu, tek vücut vardı. Şimdi bir tek Galatasaray’da var, tek grup. Eskişehirspor taraftarı da dahil, taraftarlar gruplara bölünmüş durumda" dedi."
Bozkırspor klübü, Akseki Gençleri ile oynanan bölgesel amatör lig final maçında 3 kırmızı kartla 8 kişi kaldığı maçı 3-0 kazanmıştı. İlk 3'lüyü çektirmemişler ama güzel bir maçtı.
Alakası yok ilk olarak 1973 yılında Fatsaspor'da yapılmıştır. Ünlü amigosu Gürcü Ali uygulamıştır. Yıllarca iç ve dış sahadaki kutlama modeli diğer illerde yayılmıştır.
En İyi Cevaplar