Fenerbahçe'nin stadınının adını kobani yapması hakkında konuşmayacak mıyız?

Fenerbahçenin stadınının adını kobani yapması hakkında konuşmayacak mıyız?

Chobani (bazı dillerde kobani diye okunur) markasının sahibi Hamdi ulukaya , her fırsatta kürtler Türkiye de eziliyor. Köyleri bombalanır insan hakları ihlallerine maruz kalıyor açıklamaları yaparak, Türklüğünden o kadar nefret ediyor ki, yoğurdu bile yunan yoğurdu adı altında satıyor. Hani Atatürk'ün takımıydın, hani yapı vardı, haniterorle en büyük mucadeleyi sen yapıyordun fenerbahçe? Nedne bu kadar büyük ses getirmiyor da taraftarı ses etmiyor. Aynı şeyi Gs nin yaptığını düşünsenize fenevliler teroristsaray diye ülkeyi yıkmazlarsa hiç bir şey bilmiyorum. Yasa dışı bahis sitesi reklamı aldı diye Gs, ülkenin gündemini dğeiştirdiler kendileri terör sevicilerle iş yapıyor yazık!!!

Güncellemeler
10 ay
Utanmadan adama konusma yaptırıyorlar, adam ''Türkiyeliler diyor''.. Bundan sonra bir tane fenevli çıksın Atatürk'ün takımıyız desin kürekle ağzına yapıştırırım :D
Fenerbahçe'nin stadınının adını kobani yapması hakkında konuşmayacak mıyız?
Cevapla