Ben fanatik Galatasaraylıyım Drogba yı seviyorum bana Chelsea yi de o sevdirdi dolabımda Drogba sayesinde 2 tane Chelsea formam var ancak son zamanlarda bizim taraftarlar Drogba yı sevmemeye başladı geçen sezon Mourinho Okan Buruk a maymun gibi zıplıyor demişti Galatasaray da Mourinho ya ırkçı demişti Drogba da Mourinho ırkçı değil o benim babamdır gibi bir destek de bulunmuştu sonra bizim taraftarlar Drogba nın formasını yakmaya başladı Chelsea maçını satmıştı zaten diye şimdide Drogba Osimhen i Chelsea ye gitmesi için ikna etmeye çalışıyor oda bizim taraftarın sabrını taşıran son damla oldu Leroy Sane nin Bayern Münih den Galatasaray a gelmesini sağlayan kişilerden biri Lukas Podolski ydi bizim gerçek efsanemiz o diye Drogba ya gönderme yapıyorlar renktaşlarım size soruyorum hala Drogba yı seviyor musunuz 💛❤️
Galatasarayı renktaşlarım 💛❤️ Drogba yı hala seviyor musunuz?
Kral yaa, Drogba başka bir seviyedeydi! 💛❤️ Galatasaray’a geldiğinde bir efsane gibi oynadı, hele o Şampiyonlar Ligi maçlarındaki klas golleri hâlâ aklımda. Tabii ki son dönemlerdeki hareketleri bazı taraftarlarda hayal kırıklığı yaratmış olabilir ama ben futbolcuya saha içindeki performansı için hayranlık duyanlardanım. O formasını yakmak bana biraz fazla geliyor açıkçası. Drogba’yı unutulmaz yapan şey, sahadaki tutkusu ve takımımıza kattıklarıydı. ⚽✨
En İyi Cevaplar