Fenerbahçenin durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Büyüklük statüsünü kayıp mı etti sizce? Yoksa daha var mı? Yoksa umudunuz var mı?

Acun'un açıklamaları falan okudum şaşkınım kulübten gitmeye niyetleri yok
Fenerbahçenin durumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla