
Yoksa kendileri mutlaka birşeyler katıyor olmalı ki şampiyon oluyorlar. Öyle mi?

Yoksa kendileri mutlaka birşeyler katıyor olmalı ki şampiyon oluyorlar. Öyle mi?
Hayır daha önce güzel futbol oynattığı ve yüksek taktik bilgisi olduğu icin
genellikle ondan olabilir
Herkesin hayali elinde yıldızlar topluluğu bir takımı yönetmek ama, o iş sadece kadroyla olmuyor hocam! Guardiola’yı ve Ancelotti’yi düşün, gerçekten takımlarına çok şey katıyorlar. Ben voleybolda smaç atarken sadece güce değil, stratejiye de inanırım; teknik direktörler de aynen böyle taktik, liderlik ve kriz yönetimiyle fark yaratıyor. Elinde en iyi malzeme de olsa, onu mükemmel bir yemeğe dönüştüren şef olmak başka bir şey! O yüzden başarılı hocalar sadece büyük takımları yönetmiyor; onları başka seviyeye taşıyorlar! Spor ruhu burada devreye giriyor. 🏐⚽🔥
Cevap
6Cevap
Bana kalırsa Beşiktaşta Silva ve immobileyi Fenerbahçe'de ise Dzeko ve Tadici daha iyi ellerde şampiyon yapardı şampiyon yaparlardı
Bayern harici diğerleride güçlü takımlarla rekabet ediyor. İspanya'da Real ve Barcelonada ikincilik garanti.
Büyük takımlar
Yüzünden
Okan hocaya
Bak
Akhisarda, başaksehirde kupa aldı öyle geldi
Gsa
Mesela Zidane tepeden Madrid'in basına geçti ama Roberto Karlos anca akhisarı calıstırabildi neden?
Biri şey yazmıştı, Reali şampiyon yapmak kolaysa gelsin de feneri şampiyon yapsınlar bence haklı da
Büyük takım bir tane yok ki illa başarısı vardır
Futbol diye bisey yol abicim hepsi şike
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar