"Ben de o takımı yönetsem şampiyon yaparım" dedirten teknik adamlar, hep en büyük takımları yönettiği için mi başarılı oluyorlar?

Ben de o takımı yönetsem şampiyon yaparım dedirten teknik adamlar, hep en büyük takımları yönettiği için mi başarılı oluyorlar?

Yoksa kendileri mutlaka birşeyler katıyor olmalı ki şampiyon oluyorlar. Öyle mi?

"Ben de o takımı yönetsem şampiyon yaparım" dedirten teknik adamlar, hep en büyük takımları yönettiği için mi başarılı oluyorlar?
Cevapla