(Fanatik Galatasaraylılara) Sizce hangi forma daha güzel ya da biri size forma hediye edecekse hangisini isterdiniz?

Sevgilimle 6 yılımızı yakında tamamlayacaz. Önceki doğum günlerinde durumum yoktu diye hediye alamamıştım. Sevgilim koyu galatasaraylı ve flört döneminde bana formam yoktu ve hiç stadyuma gitmedim diye olmaz ilerde seninle stadyumda maç izleyecez demişti. Şimdi bide 5. Yıldız alındı ikimize onun soyisimli forma yaptırmak istiyorum. Ben klasik parçalı ve siyahı çok bğeniyorum. 100. Yıl özel diye hoşuma gitti ama çubuklu forma beğenmiyorum parçalı daha asil duruyor gibi. Sizce ve neden de yazsanız çok mutlu olurum?

1. Parçalı
2. Beyaz
3. Siyah
4. Sade (isim bulamadım)
5. Petrol ofisi
6. 100. Yıl
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Petrol ofise şu an en cok oy aldığı için sormak istedim. Petrol ofis gs kadın futbolcuların forması değil mi? Emin olamadım ama şu an 7 den 3 kişi oraya oy verince şaşırdım biraz
(Fanatik Galatasaraylılara) Sizce hangi forma daha güzel ya da biri size forma hediye edecekse hangisini isterdiniz?
Cevapla