Şu takımlar şampiyon olduğunda sokağa döküldüğümüz gibi başka şeyler için de bu kadar organize dökülsek ülke hali farklı olmazmydı?

Şu takımlar şampiyon olduğunda sokağa döküldüğümüz gibi başka şeyler için de bu kadar organize dökülsek ülke hali farklı olmazmydı?

Yılda 5-10 milyon euro kazananlara kupa veriyorlar, ayda 30 bin tl ye günde 12 saat çalısan mehmet bunlardan daha çok seviniyor. Garip...

Şu takımlar şampiyon olduğunda sokağa döküldüğümüz gibi başka şeyler için de bu kadar organize dökülsek ülke hali farklı olmazmydı?
Cevapla