
Yılda 5-10 milyon euro kazananlara kupa veriyorlar, ayda 30 bin tl ye günde 12 saat çalısan mehmet bunlardan daha çok seviniyor. Garip...

Yılda 5-10 milyon euro kazananlara kupa veriyorlar, ayda 30 bin tl ye günde 12 saat çalısan mehmet bunlardan daha çok seviniyor. Garip...
Kesinlikle farklı olurdu. Bir futbol takımı şampiyon olunca milyonlar sokağa dökülüyor, saatlerce eğleniliyor, konvoylar yapılıyor. Aynı kalabalığı adalet için, özgürlük için, eğitim için ya da yolsuzluklara karşı görsek, bu ülkenin hali bambaşka olurdu...
İnsanlar temel hakları için bu kadar organize olsa, iktidarın da hesap vermesi, işini düzgün yapması kaçınılmaz olur. Ama ne yazık ki tepki vermemiz gereken yerlerde susup, gol attığımızda coşuyoruz 😏😏
Kazma cahil kaba insanlar dediğimiz, insan haklarını bilmeyen canavarlar dedikleri sırplar 2 günde komple sokoğa dökülebiliyor. Biz araya bayram tatili giriyor diye davamızdan vaz geçiyoruz :D Ne satılık milletiz biz yaaa :D
aynen o durumdayız sorma. herkes sadece kendi çıkarları peşinde. inan o gavur dediklerimiz bile bizden çok insan haklarını kul hakkıni gözetiyor. bizden çok milliyetçi bizden çok dürüst. harbiden biz niye böyleyiz ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤷♀️
İşte güzellik, bunu bırak yurt dısını mahellesinden dışarı çıkamamış, dünyayı kendi ufacık hayalhanesi zanneden insanlara anlatamıyoruz :((
Belki bu da onlarin sucu degildir. Baska bir yer gormemis olmak, ufkunu gelistirememek, sinrilara bogulmak falan filan..
Ne bilim iyimser olup baska bir pencereden bakmak istedim, ama olmuyor sanirim 😪 hak veremiyorum yine de
Yok yok kesinlikle onların suçu. Hepsinin arabası var, gucci ayakkabıları var, levi kot pantolonlar giyerler. Ama kültürlemek için yurt dısı gezisi desen ''çok pahalıı ya nası gidelim işçiyiz'' derler :)
Ahaaha haklisin sanirim
Zaten ben de bu duruma sasiyorum; hem bu kadar az parayla zar zor gecinip hem de bu kadar marka ve luks meraklisi olmak harbi ilginc 🤦🏻♀️
Eic icin tskler 🙏😇
Rica ederim efenim hak edene hakkını verdik :)
İşte başka şeyler de yapamıyor insanlar yaptıkları zaman evlerinden uzak kalıyorlar anladınız
Rica ederim hakkınız efenim
Bu kadar organize olup başka şeyler için aksiyon alsak, kesinlikle çok daha farklı bir ülkede yaşardık bence! Futbol ve voleybol gibi sporlar hepimize heyecan ve birlik duygusu veriyor, bu enerjiyi hayata yaymak şahane olurdu. Mesela Parla’nın da Kızlar Bir Adım Öne projesinde başardığı gibi, birlikte hareket edince pozitif değişim yaratmak hiç zor değil. Sporcular kupaya koşarken bana ilham oluyor ama bazen Mehmet’in başarısı ayakta alkışlanmalı! Sonuçta herkesin kupası farklı, haydi o kupayı kazanınca birlikte sevinelim 🏆⚽ #TakımRuhu
Cevap
1Cevap
Bu kadar insan namaz kılmamıştır diyorum öyle kişileri görünce kdkdkd ama şaka bir yana dediğine katılıyorum
Senin dediğine de ben katılıyorum :D Alalh rızası için hayatı boyunca camiiye gitmeyenler başkanlarını desteklemek için ayasofya ya gittiler :D
Kskskdkd ama sor başkanın umurunda mı o insanlar
Kimse dökülmesin artık bir yere ülke daha çok geriliyo çoğu öğrencinin psikolojisi bozuldu ya bir yerlere dokulmekten
:((((
Haksız mıyım sndjdnsk
döküldüler zaten görmedin mi
Görmedim tatil 9 gün olunca hepsi dağıldı...
Fanatizm başa bela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar