Acun Ilıcalı'nın futbol aklı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Acun Ilıcalının futbol aklı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şuana kadar ki hamleleri, açıklamaları vs. Önce Hollanda ekibi Fortuna Sittard'ın başına geçmiş, yanlış hatırlamıyorsam ( bilen düzeltsin ) küme düşme hattına yakın olan takımı o noktadan uzaklaştırmayı başarmışlardı sonra oradan ayrılıp Hull City'yi alan Ilıcalı, iyi başlamış olsa da, Premier Lige çıkma hedef almış olsa da takımı son haftada kendi ligi'nde küme düşmekten kurtuldu. Ayrıca futbol felsefemize uymuyor diye gönderdiği hoca da şu an ligue 1 de Strasbourg takımını Şampiyonlar ligi potasına sokmuş durumda. Sonra Fenerbahçe yönetiminde kendine yer buldu ve bazı iddialı açıklamalarıyla dikkat çekmişti, mesela "Öyle bir kadro kuracağız ki şampiyonluktan bahsetmemize bile gerek kalmayacak" ya da "En Nesyri, Dzeko, Cenk var. Osimhen de olsa hangisi oynayacak?" şeklinde yorumu olmuştu. Ertem Şener "Osimhen" 🤣🤣

Acun Ilıcalı'nın futbol aklı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla