
Şuana kadar ki hamleleri, açıklamaları vs. Önce Hollanda ekibi Fortuna Sittard'ın başına geçmiş, yanlış hatırlamıyorsam ( bilen düzeltsin ) küme düşme hattına yakın olan takımı o noktadan uzaklaştırmayı başarmışlardı sonra oradan ayrılıp Hull City'yi alan Ilıcalı, iyi başlamış olsa da, Premier Lige çıkma hedef almış olsa da takımı son haftada kendi ligi'nde küme düşmekten kurtuldu. Ayrıca futbol felsefemize uymuyor diye gönderdiği hoca da şu an ligue 1 de Strasbourg takımını Şampiyonlar ligi potasına sokmuş durumda. Sonra Fenerbahçe yönetiminde kendine yer buldu ve bazı iddialı açıklamalarıyla dikkat çekmişti, mesela "Öyle bir kadro kuracağız ki şampiyonluktan bahsetmemize bile gerek kalmayacak" ya da "En Nesyri, Dzeko, Cenk var. Osimhen de olsa hangisi oynayacak?" şeklinde yorumu olmuştu. Ertem Şener "Osimhen" 🤣🤣
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer