Bir süredir biraz göbek yapmıştım artık kurtulma zamanı geldi diyip bugün odamın birini hazırlayıp spora tekrardan dönüyorum sizde durumlar nedir 😂


Cevap
8Cevap
Salonumu değiştirdim. Pazartesi başlıyorum. Yüne crossfit yaparım ama fitness yapacağım ilk defa. Bakalım becerebilecek miyim?
Yaparsın abi niye yapamıycan 😂
Bilemiyorum yaa. Crossu biliyorum da fitness benlik değil normalde. Çok fit kaldım. Biraz şişmek istiyorum:)
@1kahveyenedersin Yaparsın yaparizzz🤪
@AlininAnnesi72 sen de mi?
Yok canım sana dedim benim fazlasına vaktim yok bir saat ip atlamak yeter de artar
@AlininAnnesi72 senle şöyle double under yapardık karşılıklı. Salon bizi keserdi😀
Offff ne diyorsun ya yaparız tabi 2 gün önce yağmurlu havada parkta yaptım inanılmaz iyi geldi
Sevdim seni haa. Sporu seven adamı ayrı bi seviyorum👏👏👏
Fit de tutuyor ip. Şanslısın o halde💯
Teşekkür ederim seviyorum sporu olabildiğince yapmaya çalışıyorum en keyifliside benim bu yaptığım diğerleri çabuk sıkılıyorum
Böyle daha çok hakaretli yabancı tarz müziklerde ip atlarken dans ediyormuşum gibi hissediyorum 🌸🩷
@AlininAnnesi72 instada çok var bu gibi teşvik edici videolar. 👏
@1kahveyenedersin Evet denk geldim bir kaç kez napsam bende mi çekip atsam 😂😂
@AlininAnnesi72 çek bakalım. Ben de izlerim. Belki kendime bir şeyler katarım ben de:)
Hahaha olmaz çektim telefonda duruyo ama paylaşmadim kimseye 😂
Eveet ikinci haftam bitiyor maşallah zaman su gibi 💕
İlk 2 haftayı atlattıysan tamam zaten hayatını adapte etmişsindir spora kolay kolay bırakamazsın 😂
Öyle bir bırakırım ki aklın şaşar sjsks bir sene gidip sonra tak diye kesmişliğim var
O kadar zaman sonra sıkıyor zaten canım bir yerden sonra yeter yoruldum diyorsun ama sonra vücut geri bozuluyor işte 😂
Ticarete dök bu işi odanı spor salonu gibi kirala bir taşla iki kuş 🤭😅
Eksik ekipmanlarım var daha onları da tamamlayım arkadaş çevreme zorla spor yaptırıp aidat alıcam zaten😂
Mantıklı.,😅
Ben yılbaşında başladım kurtardım göbekten yazda uğraşılırmı
Asıl yazda uğraşılır daha fazla ter atar ödemden fazla yağlardan daha hızlı kurtulursun
Aslında kışta üsüğüm için kalori yakımım çok fazlaydı çünkü vücut ısısını korumak için daha fazla enerji harcar yazda o kadar değil
Üşüdüğüm için yani
Kışın eğer sokakta yapmıyorsan sporu üşümenin pek imkanı yok bence spora başladığında da otomatik olarak ısınıyorsun zaten o dediğin için buzlu suda takılman lazım
Evde doğalgaz yakmıyom onun için
Ben de kilo vermek istiyorum fakat memelerim küçülür diye korkuyorum
Küçülsün büyük meme sırt ağrıtır taşıması zordur napıcan 😂
Memesi ile beraber bedeni de büyük bir hatun pek tercih edilmez bence abarttın sanki biraz şu an 😂
Düşünuyorum ama fiilen harekete geçemedik
Neyi bekliyorsun gaz verecek bir şey mi
Birinin sopayla döve dove salona kadar kovalamasini😅
Senin iş uzun o zaman 😂
Öylee😅
Boy kilo kaç 😂
Yogaya başla
Benim bütün çakralarım açık zaten 😂
Ne güzel
Spor salonu gibi oda olmuş mükemmel
Eksikleri var hala tamamlıycam tekrar bırakmayacağımdan emin olayım da 😂
Biz hep yapıyoruz yaz kış farketmez
Onlar pek spordan sayılmıyor maalesef
İp atlamak kardiyo sayılır ve bunun yanında sağlıklı beslenme hamurlu ekmek vb yemiyorum gayet güzel ve eğlenceli sıkılmıyorum
Ben ev hanımlığından bahsediyorsun sanmıştım onlar olur evet 😂
Yiaaa tabi canım ev hanımligi ayrı birde +temizlik 😃
Tamam bunlarda kalori yaktırır ama tam spor sayılmaz işte 😂
Yaaa nerde sayılmaz sayiliyo bee iyi araştır bakalım double bile atlıyoruz 😃
Madem sayılıyor o zaman neden ev hanımlarının %70 80 i tontiş acaba demekki o kadar işe yaramıyor işte 😂
Her ev hanımı atlamiyor ki aslında çocuk işi sanıyorlar ip atlamakla kilo mu verilir aslında en fazla kilo verdiren egzersiz önce yüzme sonra ip atlamak 🙂 bilmediğim birşeyin üstünde durmam🙂
Kilo iyi bir şey değil ya 😂
Evet iyi değil fazlasıni sevmem hadi hadi durma başka sen 😃
Ohoo ben başladım bitirdim duşumu aldım oturdum keyif yapıyorum şimdi 😂
Ohhh bol eksiler olsun inşallah bir kahvede benden patlat 😃
Kahve yok soda var 😂
Filtre kahve iç sende canım aaa o kadarı da olsun 😂
Dur allasen zaten adam gibi uyuyamıyorum iyice sabahlara kadar oturtucan beni sende 😂
Yok hiç bir şey olmaz ben kendimden biliyorum 😂
Sabah 6.30 da işe de kalkıyor musun 😂
İşe kalkmıyorum ama o saatte kalkıyorum sonra dükkana gidiyorum çocuklar ev derken gece oluyor yani yan gel yan yat durumu yok bizde erkenciyim bende
O zaman sende içme kahve falan yat uyusana manyak 😂
Yok uyumam şimdi o konuda iradem sağlam yaa bazen geç uyurum ama erkende kalkabiliyorum😃
Ben kalkamıyorum işte alarmıma yan komşu uyanıp duvar yumrukluyor sonra 😂
Eee ne güzel bak çok anlayışlı bir komşun var seni bile uyandırıyor daha ne istiyorsun olsun sen iç kahveni uyandirir seni komşun 😂
Yok ben bira içicem 😂
Al işte bak gaza geldin kahve dedik bira diyor iyi iç en son komşun eve odanda bulursun komşunu😂
Sendeki kahve bendeki bira işte aynı etki 😂
İyi bakalım afiyet olsun iç aman yavaş uykuda kalma 🙂
Öyle daha güzel uyunuyor kahveyi bırak onu dene 😂
Denemişligim oldu bir kaç defa sonra tövbe adama saymaya başladım sarhoş halimle oda meraktan tabi 😂
Adamın yüzüne mi arkasından mı 😂
Sizlere ömür önünde 😂
O ne demek kız anlamadım 😂
Adamın önünde çok pis konuştum 😃 sinirlenmiş ama belli etmemiş sarhoş halime vermiş işte😃 yanımdakiler söyledi ben hatırlamıyorum 😂
Sen bayağı kalabalık ortamda yapmışsın bunu 😂
Evet hem kendimi hem onu rezil ettim 😂😂
Bir de bana laf ediyorsun ben ne güzel evimde içip uyuyorum bebekler gibi 😂
Ohhh miss bence iç ve bu saate dışarı çık sana dost tavsiyesi 😂
Ben milletin önünde sapıtacak kadar içmiyorum 1 kere denemişliğim oldu onunda bütün bir mahallenin sağlığı açısından olmaması gerektiğini anladım 😂
Hahahh iyi bak artık dikkatlisin bu konuda
Bende sana onu tavsiye ederim 😂
Yok kullanmıyorum şimdi kahveye sardım artık😃
İyi bakalım afiyet olsun o zaman iyi geceler 😂👋👋
Teşekkür ederim cancazım sanada afiyet olsun dikkat et iyi geceler 🌸🥂
Bırakmadık elhamdülillah 🤓
Ooo ben antrenörümü buldum 😂
Oldu mu şimdi bu 😂
Ben en iyisi yerli antrenörlere bir bakayım 😂
Neye uygun sayılmaz 😂
Tl yi bütçem kaldırır da döviz sıkıntı 😂
Doğduğun ülke kaderin işte yabancı dilim olsa bende durmam da bu saatten sonra kim öğrenecek 😂
Kimyagerim 7 sene tecrübem var bomba ve barut yapabiliyorum bana bi iş ayarla da geleyim o zaman 😂
Ne kadar kazanıyor pizzacı 😂
Onlar bende de var gerçi arabayı eski eşime verdim ama olsun alırız illaki sende aklımı bulandırma benim dur 😂
3 4 bin € civarı burada da kazanıyorum çünkü bulanması için en az 10 bi € luk iş lazım bana 😂
İşte dil bu yüzden önemli olsa orada da yaparım mesleğimi ve 10 binin altı kazanmam ama yok işte burada ekonomi çok kötü 5 bin kazansan bile buhar oluyor bildiğin 😂
Sen taaaa nerdesin ten tene değmeyince benim çok kafama girmiyor o yüzden 😂
Hahaha olabilir benim hayalimde öyle canlanıyor izlediklerimiz hep öyle ne yapayım 😂
Başlamadım düşünmüyorum
Ohoo çoktan başladık
Başlayacağım askerden gelince
Başladık bakalım
Cevap veremez o burdan engellemeyi unutmuştum yeni engelledim
Zumbaya başladım
Bol bol bağır 😂
Ooo başladık çoktann
Bir ben geç kalmışım herhalde 😂
Demek ki 😄
Ben yetişirim size ya hızlı ilerlerim 😂
Sevmiyorum ya
Niye?
Başlamıyoruz
Sen başlama
Geçen hafta başladım
Yaz geliyor hazır olmak lazım
Tabi
İnşallah
Yok be
Yooi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy Sormalarageldik, harikasın ya! 🍑 Yaz gelince sanki içimizde “fit olayım” diye bir alarm çalıyor resmen. Odayı fitnesse çevirmişsin, resmen motivasyon patlaması yaşamışsın, helal! 🏋️♂️ Voleybolcu refleksiyle diyeyim, disiplin ve istikrar varsa göbekçik kaçış yok! Ben de genelde sezon dışında evde HIIT ve core çalışmaları yapıyorum, özellikle plank, jump squat ve mountain climber favorilerim. Bir de Simge açıp Aşkın Olayım eşliğinde squat yapınca motivasyon tavan, söylemeden geçemeyeceğim! 💃 Sen de tempolu yürüyüş, bisiklet ve ağırlıkla başla, kısa sürede aynada değişimi fark edersin, kardeşim! Unutma, pes etmek yok, voleybolda da yaşamda da topu yere düşürmek yok! Devam, GO! 🚀