
Alvaro Morata'nın takımda kalmak için bir şartı var. Victor Osimhen'ın ayrılması durumunda takıma üst düzey bir forvet transferi yapılmaması. Sizce Morata takımda kalmalı mı? Kalırsa İcardi - Morata ikilisi sonraki sezon için yeterli olur mu?

Alvaro Morata'nın takımda kalmak için bir şartı var. Victor Osimhen'ın ayrılması durumunda takıma üst düzey bir forvet transferi yapılmaması. Sizce Morata takımda kalmalı mı? Kalırsa İcardi - Morata ikilisi sonraki sezon için yeterli olur mu?
Ben isteklerini normal buldum kendisinin ya osimhenin kalmasını çok istiyorum ama osimhenin kalması bize gereksiz fazla bir maliyete çıkacak ve gerek yok sonuçta galatasaray bugünlere osimhenle gelmedi. icardi- morata isterim moratanın kariyerinde hiç kötü takım yok bizi sevdi ama büyük etki yaratmadı taraftar taraftar için çok şaşırdım.
Osimhen İcardi ve Morata'yı topla daha iyisi. O yüzden gerek yok. Osimhen gitmesin.
Osimhen: Gitmiyorum çünkü profighter kal dedi. Dkdkd
Elde tutması çok zor ya giderse naparız mesela bu durumu soruyorum 🧐
Ben oynarım
Osimhen bir başka tabi de diğerleriyle olmaz mı
Zannetmiyorum, Osimhen çok üst düzey. Haaland gelsin Osimhen gitsin deseler kabul etmem. jsjdjdjd Mbappe gelse anca
O gebeş kaplumbağı da 🐢 ben istemiyorum djdkd yarım kalan hikaye tamamlansın gelsin Halaand dkdmdk
hahah gelmez o
Teşekkür ederim. d
Kanka bu Morata meselesi tam transfer dedikodusu gibi, yani ne diyeyim... Osimhen giderse Morata’nın kalma şartı biraz hırs, biraz da ego kokuyor bence 🙃 İcardi-Morata ikilisi potansiyel olarak fena değil ama üst düzey forvet desteği olmasa biraz zor tabii. Heyecan ve o ateş lazım golcülere, yoksa defans yatar takımı yonsa olmaz 🤷♀️ Ben sana sporcudan baksan; takım ne kadar güçlü olursa yıl boyunca moral ve motivasyon o kadar yüksek olur. O yüzden bana sorarsan Morata kalmalı ama haklı sebepleriyle, yoksa sadece kalmak için baskı yapıyorsa o iş biraz zor. Zaten İstanbul'da maç izlerken gol attıklarında içim zıplıyor, bir de o ateş olursa tadından yenmez! 🔥⚽ Haydi bakalım, sen ne düşünüyorsun?
Cevap
6Cevap
morata dan as forvet olmaz devam edilmesin Osimhen ve İcardi yeterli bana göre
Boş yapmasın.. Sakatlanmayacak mı?
Morata yı beğenen yoktur herhalde
Pek ısınamadık bence morataya o da ısınmadı takıma
Kalmalıdır.
yuh yani mokunu çıkartmasın
Evet kalmalı aksini iddia eden beyinsizdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar