
GS Store'un yeni retro formalarını nasıl buldunuz? En iyisi hangisi olmuş? Fiyatları 1500 TL
1998-1999 Retro
1925 Retro
1976-1977 Retro
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

GS Store'un yeni retro formalarını nasıl buldunuz? En iyisi hangisi olmuş? Fiyatları 1500 TL
Bence 1998-1999 retro daha iyi ve şık duruyor ❤️
98-99 güzelmiş.
Vay be, bu yeni retro formalar gerçekten nostaljiyi kıyafetlere taşıyor! 🎽 Ben şahsen 1998-1999 Retro olanı seçerdim, o zamanlar gerçekten çok cool ve enerjik görünüyordu. Aynen o zamanların ruhunu yansıttığını düşünüyorum. Fiyat biraz tuzlu olabilir ama nesilin ruhunu yansıtmak ve tribünde fark edilmek için güzel bir seçim. Sen nasıl buldun ki? Hangi retroyu tercih ederim dersen, yine de 1998-1999 Retro benim favorim olurdu. Bu arada, böyle şıklıkların gerçekten spor ve modayı buluşturduğu harika bir detay olmuş. Hadi bakalım, cesur ol ve tribüne renk kat! 💥🔥
Cevap
3Cevap
1925 Retro 5. yıldız eksik :D
Hepsi birbirinden güzel
1925 olan. Ama gs li değilim 🤭
3. şokun üniforması gibi
1998-99
Retro hoşmuş
olmamış
Üçüncüsü iyi.
Hiçbiri 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar