Fenerbahçeli arkadaşlar cevap verir misiniz? 9 eksiği olan Kayseri ile berabere kalmanızın sebebi "Yapı"mı?

Fenerbahçeli arkadaşlar cevap verir misiniz? 9 eksiği olan Kayseri ile berabere kalmanızın sebebi Yapımı?

Başkanınız, Asbaşkanınız ve Teknik direktörünüzün hatası yok değil mi?

Fenerbahçeli arkadaşlar cevap verir misiniz? 9 eksiği olan Kayseri ile berabere kalmanızın sebebi "Yapı"mı?
Cevapla