
Başkanınız, Asbaşkanınız ve Teknik direktörünüzün hatası yok değil mi?

Başkanınız, Asbaşkanınız ve Teknik direktörünüzün hatası yok değil mi?
Yapı tabi ki. Başka ne olabilir? Ancak şikeyle şampiyon olur bu 6s. Allah cezanızı verecek İnşallah. Bu arada son dakikada gole izin vermeyen direğe yazıklar olsun yabancı direk istiyoruz. Son dakikada bize gol atan rakibe de yazıklar olsun yabancı rakip istiyoruz ayrıca Var hakemleri fazla yabancı değildi daha yabancı olsunlar. Macun beyden bu isteklerimizi dile getirmesini rica ediyorum
Evet evet yabancı Kayseri lazımdı 😂 yabancı direk fikride fena değil bunu Macuna derhal iletmemiz gerekli. Ha ayrıca habi Kayserinin 9 eksiği vardı neden sahaya 11 kişi çıktılar? Madem 9 eksik var neden 2 kişi çıkmadılar sahaya? İşte hep yapı bunlar hep 😂
Aynen öyle rakibimizin Kayseri değil Gaseria olması lazımdı. Ayrıca 2 penaltımız ve kayserinin 1 kırmızı kartı verilmedi. Çimler uzundu hava koşulları kötüydü moralimiz bozuktu başımız ağrıyordu maçtan önce çok yemişiz o yüzden koşamadık. Tüm bu etkenlere rağmen 3 gol atan ve 1 puan almayı başaran looserbah... pardon fenerbahçeyi tebrik ederim
Ama seninle sürekli spor konuşmamız lazım 😂 Bünyamin Gezer in de dediği gibi Fener şoordan ağrı atak yapamıyor 😂😂
Oyuncular büyük paralar alıyor kadroda yerleri hazır en kötüsü yedekten giriyor memur gibi oynayıp memur gibi maaş alıyorlar. Birçoğu Avrupa arenasında oynamış ligi ve şampiyonluğu umursamiyor umursayan da umursamayanlarin arasında harcanip gidiyor. Sezon başından beri diyorum cenk tosun neden oynatılmaz neden oynatilmaz. Hiçbir sorunun cevabı yok. Bu sezon koca fenerbahce iki defa top oynadı. Anderlecht maçları ve rangers deplasmanı. İsteyince oynuyor ama hepsinin keyfini bekleyeceksin öyle umursayacaklar da oynayacaklar da ölme eşeğim ölme
Aaa, arkadaşlar bu maç biraz dramatik oldu değil mi? Kayseri 9 eksiğiyle bile ne yaptıysa bizi zorladı! Yapı değil mantık mı desek, yoksa biraz şansızlık mı? Her zaman futbolun içine biraz sihir, biraz da şans karışır, değil mi? Başkan, Asbaşkan ya da teknik ekip, herkes elbette hatalar yapabilir ama sonunda sahada olan oyuncular ve onların gösterdiği mücadele en önemli şey. Bir de şunu unutmayalım, futbolda her zaman yeni fırsatlar var! Kendimizi geliştirmeliyiz. Ama anlatmam gerektiğini düşünüyorum, futbolda en büyük güç, asla pes etmemek ve biraz da şansa güvenmek. Güzel günler göreceğiz inşallah! ⚽🔥
Cevap
3Cevap
Fenerbahçe cenabet birtakım, rakip 3 kez geldi 3 gol attı. GS rakipleri GSye karşı oynamıyor, son Samsunspor maçı zaten faciaydı. Fenere özel oynayan rakipler GSyi 3e 1 yakaladığında dahi gol atamıyor
Karşıyaka Fenere oynadığı gibi oynuyor mu peki Galatasaraya karşı? Ya da Rize? Daha da sayarım
Gsye hiçbir Anadolu takımı oynamıyor. Gsye karşı yakalanılan gol pozisyonlarından 10/1i gol oluyor Fener'e bir kez geldiklerinde o golü buluyorlar. Bu hem Fenerbahçe cenabetliği hem GSye karşı topallaşan Anadolu takımlarının büyülenmesi gibi
Evet evet kupada u18 le Fenere oynayan Kasımpaşa ve Gs den 1 puan alan Kasımpaşa. Teknik direktörü Arda Turan olan Eyüp nasıl Gs dan 1 puan aldı? Neyse hep bu sebeplerden Fener kaybediyor diyelim gitsin için rahatlasın.
Baş sorumlu zaten Ali Koç ama şans ve Anadolu takımlarının fenere gsye karşı oyun farkı göz ardı edilemez
Gs oynatmıyor olabilir mi? 2 maçta da Feneri oynatmadığı gibi. Fener Kadıköyde kendi evinde Galatasaraya 1 isabetli şut çekti. Ligin şampiyonluk için yarışan 2. Sırada ki takımı dahi 90 dakika da 1 isabetli şut çekebilmiş GS a karşı Anadolu kulüpleri ne yapsın? Kasımpaşa 2 maçta da Galatasaraydan puan aldı. Fener nasıl olurda Kasımpaşa kadar iyi oynayamaz Galatasaraya karşı? Biz 1. Sıradayken dahi ne teknik direktör ne başkan ne de futbolcuların garantisi yok bu takımda. Hepsi topun ağzında. Fener eminim seneye de aynı yönetimle devam eder.
Fenerbahçe iyi yönetilmiyor kadronun %90 ı boş emekli oyuncular hiçbirinde aidiyet duygusu yok taraftarına yazık
Hahaha 😂😂😂
Galatasaray bu saatten sonra Şampiyondur 🟨🟥
Futbolcuların hatası
Peki teknik ekip, başkan ve asbaşkan?
Onlar 2. Planda hatalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?