
Normal doğumu destekliyorum.
Sezaryen'den yanayım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Vajinal doğumun daha sağlıklı olduğu bilimsel bir gerçek. Burada da normal doğum diye kastedilen vajinal doğum. Ve deniyor ki: Zaruret olmadıkça vajinal doğum en iyisidir.
Ama bizim malum herb*kolog insanlarımız Türkçemizi istediği gibi evirip çevirip yine bir tartışma ortamı sağladılar. Herkes “sağlıklı nasılsa öyle olsun” dan “istediğim gibi doğururum” yorumları yapıyor.
Bu kadar da temelden uzağız işte.
Bunada biz karar vermeyelim
Olmaması gerekirdi
Cevap
1Cevap
o zaman siz doğurun. kadınlar doğurabilse normal yapar zaten demek ki zor bu yüzden sezeryan yapıyorlar
Ülke muz cumhuriyetine döndü hergün ayrı bir rezillik
Normal doğum tercihim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?