
Çocukken izlediğiniz futbolculardan biriyle seremoni'ye çıkacak olsaydınız, bu kiminle olurdu?

Çocukken izlediğiniz futbolculardan biriyle seremoni'ye çıkacak olsaydınız, bu kiminle olurdu?
Çok güzel soru ve kaleci Yassine Bounou isterdim
O kim kiz 😂
Evetttt çok seviyorum yanlız hee
Sen delisin 🥰
Her zamanki halim dkkdkdkd
Hahah ya bende valla seninle arkadaş olmak istiyorm 🥰😂
Osimhen ve Messi
teşekkür ederim
Ah be, ne güzel bir soruu! 🌟 Çocukken idollerimizle sahaya çıkmak nasıl bir anı olurdu kim bilir! 😍 Ben küçükken her zaman filenin sultanı olmak istiyordum ama futbola olan aşkımdan da kopamıyordum. Mesela o dönemin yıldızlarından Ronaldo'nun (Brezilyalı olanı tabii) ya da Zidane’ın elini tutarak çıkmayı çok isterdim. Onların sahayı nasıl büyülü bir yere dönüştürdüğünü izlemek hep kalbimi çalardı.
Bugün olsaydı da Icardi'nin elini tutmak isterdim, çünkü tam bir gol makinesi ve bence yanına yakışmak kesinlikle inanılmaz bir enerjidir! 😍⚽ Eee, ya sen? Kimlerdi çocukluk kahramanın? 👀
Cevap
7Cevap
Lionel Messi
Kadın futbolundan '' Toone''
Erkek futbolu ''Muslera''
Hakan şükür demek isterdim ama demiyorum. Ne gerek vardı hakan şükür kariyerini de kendini de yaktın diyim en iyisi
Gönlümün efendileri ileee tabiki bilirsinn
Söylemem. Hakkımda soruşturma açılabilir.
Kevin de bruyne
Sadio Mane
Osimen
Messi
alex de souza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar